08 May, 2008

Kako "ubiti" dosadu?

Pa zavisi od vas samih najvise.. zavisi od toga da li prvenstveno umete sami sebe da zabavite i koliki su vam standardi.. ali recimo da ste pozitivna osoba koju nije tesko zabaviti,da ste osoba sa razvijenom mastom i zeljom za "igranjem" i dokazivanjem... Eto recimo,neko vece pozalila mi se jedna prijateljica kako joj je dosadno.. i ako izuzmemo ocigledne fizicke razlike,vrlo smo slicni... :) i tako smo odlucili da se "igramo" igre "dokazivanja pameti" hehe.. naime o cemu se radi... internet je pun testova inteligencije i raznih drugih zanimljivih testova kao i mozglaica.. pa smo se igrali sa time... naravno komunicirali smo putem qip-a i pod pretpostavkom da ono drugo ne vara :) hehehe.. da,da ono drugo ne vara :) cujes li me? NE VARA... ma ne nije ona varala,mozda samo malo ali nema veze.. priznajem da je bila u nekoliko navrata sa boljim rezultatima od mene... :) dacu vam samo jedan link ka sajtu gde mozete POTPUNO BESPLATNO da pronadjete neke od testova i zanimljivih mozgalica.. pa ko voli nek izvoli... jedini problem je sto su testovi na internetu uglavnom na engleskom jeziku i sto rezultati nisu bas sasvim precizni osim u slucaju da bas dobro poznajete engleski jezik i da ga dobro govorite..tada ce vam biti svejedno,sve zavisi samo od vas i vase koncentracije.. :) da ne kazem inteligencije :) evo ga i link ovde mada vam ja savetujem da pokusate da ovim "uvrnutim kvizom" pa ko prezivi pricace... (autor ovog teksta ga je preziveo,uz pomoc svoje prijateljice) heheheh... Pozdrav drugari...

4 comments:

Anonymous said...

hahaha....znas da sam bolja od tebe:)
I nisam varala..ali priznajem ti onaj uvrnuti test ne bi znala prec bez zajednicke snage;))
Ljubim te shabane:)

cica024 said...

eto i mene vise nisam anonimna;)

Bolle said...

drago mi je... nisam mogao odmah da se setim sa kim sam se igrao neko vece :) hehehehe .... cak sam i pomislio da me neko uhodi :))

cica024 said...

neko vece???
mislis sinoc.....
mene da se ne secas?:)
ih ebem te