03 November, 2010

Kolumna Jelene Karleuse u Kuriru...

Boze dragi! Ne zelim reci nista pogrdno ali kakav stav, kakve reci... Kakvo samopouzdanje u te zene...! Vrh! hehehehehe.... Ne, necu reci kakve gluposti... to ostavljam vama da pisete... 

Odusevilo me je kako govori o svojim "novim kolegama" novinarima... Kao oni nemaju pojma, a ona im je pokazala kako se pisu kolumne...hahahah....To bi bilo kao da njena izdavacka kuca pozove nekog novinara da nauci profesionalne pevace kako se peva... hahaha... smesno... ponekad i onako, tuznjikavo...

Ali za Kurir, skidam kapu... dobar marketinski trik... kolumnu je citao i ko je voli i ko je ne voli... upalilo im je...

Za one koji ne znaju o cemu pricam evo link ka Kuriru i njenoj kolumni .

Samo cu jos jednom reci BOZE DRAGI.....!

2 comments:

Anonymous said...

Citiram: "BOZE DRAGI!"
Stvarno ima muda... Interesantno je procitati , ali zar joj je to stvarno potrebno? Sto je najgore sad me je zainteresovala i zanima me sta ce jos "pametno" napisati. :-/ Tuga. Gle ko nam pise kolumne.
Neko u kuriru ce biti unapredjen zbog ove "fenomenalne" ideje...

Bolle said...

Pa ja koliko sam procitao i uspeo da shvatim, ona nece da pise vise... U njenom zadnjem postu pise da hoce da napusti sve... ali da, boze dragi! :)