07 May, 2008

Priznajem.... nisam ja

Priznajem.... nisam ja ovo pronasao.. dobih ga (link za sajt) na srebrnoj tacni,tacnije e-mail-om :) jedna korisna stvarcica za one koji vole da surfuju youtube-om... Moram vam priznati da sam bio prilicno skeptican u prvo vreme.. znajuci da me vrebaju sve meni poznate i nepoznate opasnosti na ovom nasem internetu.. i posle prvog pokusaja moj verni avast se nije oglasio.. dobar znak pomislio sam :) pa drugi put.. i opet nista... dakle da skratim pricu .... o cemu se radi? pa eto sada ima sajt koji vam nudi mogucnost da skinete omiljeni snimak sa youtube-a a da se ne mucite mnogo... potrebno je samo copy/paste link od video klipa koji zelite u predvidjeni prostor za to na tom sajtu i zatim samo jedan klick na opciju "preuzmi fajl" i to je to.. zatim je potrebno taj fajl preimenovati u bilo_sta.flv i to je to... na samom sajtu postoji objasnjenje kako to sve uraditi cak imaju i link ka jednom besplatnom plejeru koji otvara *.flv i sve radi... zgodna stvarcica... imaju 5 bambija od mene.. i naravno.. besplatno je... evo ga i link ka tom sajtu.

No comments: