03 July, 2008

Malo razonode

Posto sam ja od onih koji vole da odgledaju neki dobar film bilo bi sebicno s moje strane da ne podelim sa vama neke od naslova koji su mi se mnogo svideli... Oni koji me malo bolje poznaju,znaju da volim da gledam bajke,animirane filmove i fantastiku ali i da ne bezim od dobrog akcionog filma.. pa bicu kratak kao i obicno.. ovo su par bajki i malo fantastike koji su ostavili utisak na mene:
Narnia prvi i drugi deo... ne mogu tacno da se setim celog naslova pa necu lupati bezveze
Zlatni kompas...
Forbidden kingdom.. ili zabranjeno kraljevstvo...
Jumper..
I jedan domaci film sto je retkost u mom slucaju.. Crni gruja i kamen mudrosti
Hogfather od Terry Pratchet-a...
Stardust... mnogo lepa bajka...
Toliko za sada,trenutno ne mogu da se setim ni jednog drugog filma koji bih vam od srca preporucio.. pozdrav drugari

No comments: