09 December, 2008

Eto i ja polomih vrat :)

Dakle, eto, i ja polomih vrat.. nedavno sam se ozenio, ustvari nisam jos, za koji mesec ali to je to.. i doslo je vreme da se okanem igranja igrica po ceo dan, buljenja u internet do 3 ujutru :) a da pocnem da kuvam, perem, peglam i p***m :) hehehe.. zezam se.. naravno.. hteo sam da vam napisem nesto o kuvanju.. recimo neki recept da stavim ovde.. da, volim da kuvam... NE, NE MISLIM DA JE TO GEJ.. mozda malo "papucarski" hehehe ali da budem iskren uvek sam voleo da prckam po kuhinji i da kuvam i svasta nesto ( imam 100 kg zive vage, samo psssst nikom ni reci). Eto, neki dan, najavili nam se moji, i hteli smo da im pripremimo ukusan rucak... ispekli smo neke snicle ( koje sam ja profi isekao-velike a tanke) i "pekarski" krompir, a kao varivo smo iskombinovali pirinac i "zlatnu mesavinu"-smrznuto povrce koje mozete da nadjete u bilo kom marketu.. Snicle sam pohovao, klasika, ali bez prezle, samo jaja i brasno.. i to ne na jakoj vatri, nego za nijansu sporije da budu mekse.. dok je zena pripremila varivo.. prvo je prokuvala pirinac, a pre toga sve ostalo sto ide,pranje itd.. zatim ga je odlozila na stranu dok se i smrznuto povrce nije prokuvalo... zatim je i to sklonila na stranu.. zatim je u odgovarajucoj posudi isprzila jedan crni luk (sitno seckan) i ubacila je pola kocke "gotove supe" u to.. zatim je dodala skuvan pirinac i povrce, malo vode i krckala to dok visak vode nije ispario.. nakon toga je dodala sta je trebalo od zacina i varivo je bilo "da prste polizes" .. u medjuvremenu sam ja ocistio krompir, oprao, isekao na kolutove, onako santimetar debeljuskaste :) zatim sam ih poredjao na krpu da se malko prosuse (ne znam zbog cega to radim, ali to radim uvek i uvek bude fenomenalno) nakon sto su se prosusili krompirici poredjao sam ih po nauljenom plehu (tepsiji) i to red krompira-vegete-ulja pa sve iz pocetka i tako dok god ima krompira.. zatim sam ih strpao u vrelu rernu i ostavio tamo dok nisu porumenili... Sta da vam kazem? klopa je bila toliko brzo gotova da moji nisu ni kafu popili kako valja a vec je bilo gotovo i sto postavljen.. necu vam pricati koliko je bilo ukusno jer mi necete poverovati :) eto.. prijatno ...

2 comments:

Unknown said...

krompir se suši pre pečenja u tiganju-fritezi jer kad bi bio mokar, ulje u reakciji sa vodom je PRASAK ;)

Bolle said...

:) heheheh.. ah da.. jedini PRAVI gurman kog ja poznajem :)