12 March, 2009

Opravio sam genocid!

Da, opravio sam genocid juče i napunio bubašvabovski raj/pakao do vrha... Hehe, naime šta se desilo, pre nekog vremena su počele da nam se pojavljuju neke male smedje bube po kupatilu, pa po kuhinji pa na kraju krenule da osvajaju i spavaću sobu, ja sam krenuo sa laganim začepljavanjem rupa, slivnika i svega ostalog odakle su mogle da dodju, kada sam video da to ne pomaže i da ih ima sve više i više, počeo sam da usisavam kuhinju i stan svakodnevno (nisam imao običaj da to radim baš svaki dan) kada ni to nije pomoglo i kada sam video da su se veoma izbezobrazile i postale drske i nikako da shvate da nisu poželjne, kupio sam onaj raid sprej za bube, potrošio celu bocu spreja na stan od 40 kvadrata.. Meni nije bilo dobro kolika je koncentracija spreja bila u stanu... Ubrzo sam počeo da primećujem plodove mog rada, jedna po jedna su izlazile ošamućene iz svojih skloništa i naletale glavom na moje urolane novine :) priznajem, uživao sam! Ja sam inače miroljubiv čovek i retko kad pribegavam nasilju, ali samo kad se prisetim da nisam mogao da mrdnem po stanu, naročito noću a da ne vidim neku bubu. Užas... Sada, nadam se da cu moći da šetam mirno, i da noću idem da pijem vode a da ne moram da strepim da li mi je neka mala smedja buba u čaši... BLJAK!!!!!!

Ah da, jos jedna novost, počeo sam da nosim cvikere i moram priznati da sam sada vrlo sexy, nisam očekivao takvu promenu :) mada, mislim da mi se oči još privikavaju jer mi je malo vid zamućen bez obzira da li imam cvike ili ne, a do sada nikad nisam imao mutan pogled, osim kad sam slavio nesto al to se ne računa :)

4 comments:

Stevo said...

U svakom čoveku čuči jedan mali...

Unknown said...

džavolčič? :)

Anonymous said...

jadne male bubice. smrc
c .. c .. c
nisi gledo men in blek ? sta se desilo kad su ubijali bubice ?

Bolle said...

Nema milosti, ni one nisu imale milosti prema meni >:{