21 March, 2009

Vecna Lovista

Eh, dani..... ma, sta dani? Godine, prolaze... Svima nazalost, pa tako i meni, ma koliko god to zvucalo cudno ni ja nisam savrsen i meni isto tako prolaze godine i starim ... Uzas... Do pre neki dan nisam imao niti jednu sedu vlas na glavudzi ovoj mojoj a sada... lele... Imam sede kose, sigurno 30-40 dlaka... 100% sam siguran u to! I posto jos uvek nisam izmislio kako da zaustavim vreme , dosao i dan mog rodjenja, ustvari tek ce, za dan- dva, bem li ga, ne razumem se ja bas u te datume... Mislim da je 23.03. .. nisam siguran, bio sam jako mali kad se to desilo pa se ne secam bas najbolje... I punim celih 29 godina.... majko moja, kad li su prosle one 22. i 23. godina kad covek moz' da se zaebava do mile volje, i.. i ona 25. - 26. godina kad se malko ali samo malko "kao" uozbiljis? Pitam se gde sam ja bio kad se to se desavalo? Potpuno sam zbunjen....?!? I eto, vreme prolazi, vecna lovista su mi sve bliza i bliza, ali sta ces, to tako ide i tako mora da bude :)

2 comments:

Stevo said...

Dakle sutra, je li? Pa srećan ti dan kad si se rodio. A vreme možeš zaustaviti ako iz čuke izvadiš bateriju.

Bolle said...

Hvala prijatelju, hvala... Dobra ti ideja za bateriju :) pokusacu ja i to