02 November, 2010

Twilight saga ili sta vec...

Nemam obicaj da pisem cesto a kamoli dva posta dnevno al sam ovo morao da napisem...

Odgledao sam juce sva tri dela... i sve sto imam da kazem je :"bezveze", a da ne bih nikoga vredjao napisacu samo pljuv... pljuv... pljuv...

Riba je psihopata i opsesivno posesivna pala_s_litice_na_vugla.. a on ima problema sa vezivanjem (u ljubavi) i nije bas bistar, ima 109 godina i nije za to vreme skontao kako se koristi cesalj?  WTF?!?

Ali ona me je posebno iznervirala... poljubi me, a ne , bolje me ugrizi... ustvari ajd da se sexamo... al prvo me ugrizi.. znas, mi zauvek... ja te jako volim... pa se baci s litice.. pa opet ugrizi me, al me pre toga poljubi dok me sexas... a bre zenska glavo oladi malo.. pusti coveka da dise!!!! Sve i da oce da se veze za takvu ko sto si ti, siguran sam da si ga zbunila....pa ne zna kojim redom da to uradi...

Ah da... vampir opaki a svetluca na suncu.... daaaaaaj!!!! Kako boring i gliter, wolim te... i ta pip piiip...umesto da cvrchi, shishti, da nabubri od sunca i da mu nije dobro on svetluca kao disco ball.... 

O vukodlacima ne zelim... toliko je bljak da ne zasluzuje da pisem o tome...

Cujem da ima i cetvrti deo... jedva cekam da izadje....

3 comments:

Anonymous said...

Meni se svidja bas zato sto je sve neobicno, cudno i drugacije. Nije ona klasika- horror. Mada su knjige 300x bolje.

Bolle said...

i meni se jako svidja.....

donix said...

Ako ti se bas tako ''malo svidja'' Onda ne razumem zasto 'jedva cekas da izadje cetvrti deo'' ... Da bi pljuvao tako glupo? Ima ljudi koji to razumeju bolje od tebe tako da bi trebao da se bacis na neke trilere ili nesto sl jer nije taj zanr za tebe.