23 January, 2009

Duplicate image finder test

Dakle, kao sto sam obecao, evo donosim vesti sa nemilosrdnog testa koji sam obavio sa ovim programom.. Test sam smislio da bude sto tezi i sto rigorozniji i cini mi se da sam uspeo u tome..Ali na moje apsolutno zaprepastenje program ga je ocas posla savladao i prosao sa najvisom ocenom.. SKIDAM KAPU. Imam samo reci pohvale za ovaj program.
Test se sastojao iz sledeceg...
-1 slika polazna
-snimljena u 4 razlicita foldera
-pod 4 razlicita imena
-pod 4 razlicite ekstenzije, jedna PNG, druga PSD, treca TIFF, cetvrta BMP, a original je bio JPG
-jedna u RGB-u, druga u CMYK-u, treca u INDEX-u, a cetvrta u GRAYSCALE-u
-svaka od slika imala je razlicite dimenzije i rezoluciju odnosno dpi.
-i na kraju da ne pomislite da sam bio blag, jedna od slika je bila u folderu sa igricama..

Nisam mogao da smislim tezi test od ovoga, nisam ocekivao da ce mi izbaciti svih 5 slika iz mase od 3304 slike, stvarno nisam, nasao je 3304 duplikata, najvise medju igricama zbog ikonica i ostalog...samo skeniranje je trajalo nepunih 5 minuta (za to vreme je skenirao 240 GB hard diska)ovo je jedan od retkih programa koji STVARNO radi ono za sta je namenjen... Jos jednom SVAKA CAST..

Ah, da, nadam se da ne drzite slike u istom folderu gde su vam igrice :)

No comments: