23 January, 2009

Duplicate image finder

Oh, kakvo odusevljenje... Da Vas pitam ja, koliko vas ima zilion slika na svom kompjuteru, sto smesnih, sto zanimljivih, romanticnih itd? Ja sam prvi koji cuva sve i svasta i koji i pored hard diska od 320 GB nikad nema dovoljno "mesta"..E pa, slucajno naleteh na program koji se zove VISUAL SIMILARITY DUPLICATE IMAGE FINDER.. i RAAAAAADIIIII :) nije za dzaba, mada nije ni trial verzija nego imate neka ogranicenja bez kojih se moze... Da bih isprobao program jednu istu sliku sam snimio pod raznim imenima i sa razlicitim ekstenzijama, sve ih je nasao na moje iznenadjenje koje se lepo videlo jer sam zinuo... Ovo Vam pisem ni 10 minuta nakon instalacije i ne mogu nista vise reci, moram jos malo da se izigram sa programom.. Vise o programu sledeci put... evo vam link za download ovde.
Caos :)

2 comments:

Anonymous said...

Zgodno. Postoji web pretrazivac koji radi nesto slicno: tineye.com
Nisam ga mnogo testirao, ali ono sto jesam cini mi jako dobar. Dobro dodje u onim "bas bi voleo da imam vecu rezoluciju ove slike" momentima.

Bolle said...

Interesantno, potrazicu i testiracu tineye.com

hvala na dojavi