11 October, 2010

Najveci problem

Najveci problem, a mislim da nije samo moj, je to sto se danas, nakon jucerasnjeg posta, osecam sasvim ravnodusno... Nije me vise briga ni za demonstrante ni za paradu... Ne dotice me se... 

Mislim da je to generalno problem mladih ljudi u Srbiji, jer mislim da nisam jedini koji se tako oseca.. i koji je spreman da sutra ponovi sve isto jer je posle 24 sata postao ravnodusan i zaboravio sta se desilo prosli put...

Mozda je problem samo u meni, ono smanjena koncentracija ili nazovite to kako hocete... To sto se desilo desilo se... Neko je nekome nesto dokazao... Sta su pravi razlozi? Pitam se da li cemo ikada saznati u celosti....

Zivot tece dalje,posao mora da se radi, plata mora da se zaradi, racuni da budu placeni drzavi koja nas jasi i uzima pare gde god stigne... Gundjam dok to radim, a sutradan, hvala bogu sve zaboravim, pa mogu da krenem iz pocetka....

Da li je to dobro ili nije, ne znam.... znam samo da jedino tako mogu da zivim iole normalno a da ne budem vecito nervozan i nadrndan zbog besparice i vrlo losih uslova za zivot...

Pozdrav

2 comments:

Anonymous said...

Као друштво ћемо оздравити онда када нас све буде баш брига што тамо неки гејеви и лезбејке хоће да шетају градом. То је проблем њихових организација.

У здравом друштву медији томе не придају пажње јер се то већине грађана уопште не тиче.

Не постоје дивљаци који одређују шта ће ко да ради и како да мисли, и није потребно 5000 полицајаца.

У нормалном друштву такав догађај би прошао на маргини, трећој страни новина, петнаестом минуту дневника. Јер ово је Србија, са својим традиционалним вредностима.

Нико не сме да каменицама и шипкама намеће своје мишљење.

Али ми нисмо нормално друштво.

Bolle said...

Nismo... Jako smo daleko od toga.. Ne znam... napisao sam dva posta i pokajao sam se zbog toga.. jer sam otvorio pandorinu kutiju... Ni sam ne znam vise na koju stranu da razmisljam.. dvoumim se.. da slazem se da svi trebaju da imaju pravo da kazu svoje misljenje.. ali isto tako mislim da su neke stvari za privatnost svog doma a ne za ulicu.. Gde gresim?

Prethodni post gde kritikujem paradu mi je doneo gomilu negativnih komentara sto ovde na blogu sto od prijatelja i poznanika... Ali zar ti sto mene kritikuju zbog mog misljenja ne rade isto sto i demonstranti na ulici samo malo drugacije zapakovano?

Najlakse je kritikovati drugog zbog necega sto se ne uklapa u nasu viziju dobrog..Ali kad se podvuce crta i sve sabere i oduzme, svi smo mi isti... sebicni i egocentricni..

Ali, verujem da ima nade, samo promene ne mogu krenuti od jednog obicnog coveka...Riba smrdi od glave a ne od repa (ne znam ko je to rekao, ali je u pravu)... mi smo svi rulja, a rulji je potreban neko ko ce da je usmerava...

A dok se ne pojavi takav covek koji ce da nas izvede na pravi put, da budemo posteni, dobrodusni i nikad zlonamerni procice jos mnogo vode dunavom...