12 October, 2010

Pro et Contra

Danas cemo se baviti nekim drugim temama... 


U zadnjih nekoliko dana sam ulovio par filmova koje sam zeleo da pogledam, a pisacu i o nekoliko filmova koje sam gledao pre nekog vremena, koje ste i vi verovatno gledali, a ako kojim slucajem niste ovo ce vam olaksati dilemu da li da gledate ili ne...

Pocecu sa naucnom fantastikom... mojom omiljenom...

Predators- film snimljen ove 2010 godine u reziji Nimród Antal-a.

                     Necu pisati o sadrzaju jer bi to bilo vrlo nekulturno prema ljudima koji ga nisu gledali, ali cu vam reci da je ovo nastavak na drugi deo Predator serijala a ne na cetvrti, odnosno na Alien vs. predator- Requiem....

Meni kao ljubitelju serijala i zanra je jako tesko da budem objektivan u oceni filma, ali recimo da je prica relativno originalna, barem ja nisam gledao film ili citao knjigu sa slicnom. Nema je mnogo, mislim price, i cini mi se da su pokusali da prodaju staru slavu...

Gluma je solidna, kao i glumacka ekipa, nisam prezadovoljan ambijentom, mogli su oni to i bolje, mnogo bolje...raznovrsnije...misticnije....

Film traje malo vise od sat i po vremena, tacnije 107 minuta...ali iz nekog razloga imate osecaj da traje svega pola saticka, fali mu nesto, ne znam sta...Kvalitet? Pitali bi neki... vrlo moguce...

Ali ako zelite malo razbibrige, jedan film za dosadno popodne imate moju preporuku da ga odgledate.

 Evo i par slika cisto da vam zagolica mastu: slika 1, slika 2, slika 3, slika 4...

I na kraju da sumiram... Ako niste ljubitelj ovog zanra i ako ne volite filmove koji imaju ocenu ispod 7 na IMDB.com ne gledajte ovaj film... 

Sto se tice mene licno ovaj film je PRO

No comments: