13 October, 2010

Sreca, sreca... Radost...

Pocecu ovaj tekst sa jednim velikim smajlijem :D hehehe... Prisetih se juce detinjstva i kako je lepo biti bezbrizan... Kako je lepo radovati se malim stvarima, zivotno nebitnim... Shvatih istovremeno i koliko smo odlutali... Koliko nam je svasta nesto drugo bitno... Shvatih kako smo izgubili volju za smejanjem i za radovanjem optereceni stvarima koja se desavaju u svetu, u zemlji, kod komsije...

Sta se desilo? Pa na radiju je isla neka nagradna igra..Kao najslusaniji radio na poslu i kao takvi poklanjaju paket kit-ket cokoladica za ekipu na poslu ako se popuni formular na njihvovm sajtu..

Mi stvarno slusamo samo taj radio na poslu, zbog tempa :) hehe i onako cisto iz zezanja ili neke radoznalosti popunim ja taj formular i zamislite... Izvuku nas :) Pozovu... i osvojimo paket cokoladica...

Bilo mi je drago, radovao sam se... Nije to nista od zivotne vaznosti.. Nece meni sada zivot biti nista laksi niti ugodniji.. ali bas mi je prijalo...

Cokoladice jos nisu stigle :) ali ne sumnjamo da ce stici...

Pa s tim mislima, dalje u radne pobede... 

pozdrav

Bolle

No comments: