20 October, 2010

Stigle cokoladice...

Jeeej... :) juce su nam stigle cokoladice sa Radio As-a koje smo u firmi osvojili ili dobili kako god hocete... Nisam se ranije pohvalio jer su mi bila puna usta cokolade, a ucili su me kad sam bio mali (ni onda nisam bio bas mali, jednom debeljko uvek debeljko, al sam bio mlad) da nije lepo da se prica punim ustima... heheheheh  

Hvala vam... I dalje vas slusamo, nismo mi to samo zbog cokolade... :)

Inace, sad kad smo vec kod toga... Pitanje za sve vas koji slucajno ili namerno procitate ovaj post ... koju muziku vi slusate? Imate li omiljenu radio stanicu? Neku preporuku mozda?

Ja recimo, u svoje slobodno vreme a i na poslu slusam Radio As, ali isto tako volim da slusam direkt preko neta stanice sa sajta www.di.fm  ... Oni pustaju uglavnom elektronsku muziku malo brzeg ritma... ono sto je dobro kod njih je sto mozete izabrati da slusate muziku na 32k sto znaci da i pored "streamovanja" mozete da se koristite netom bez posledica po brzinu (za one koji imaju 1 Mbit/s ili manje) kao i da ne slusate online radio.... imaju preko 10 svojih radio stanica organizovanih po zanrovima pesama koje pustaju... i besplatno je... ima varijanta koja se placa pa onda nemate reklame... ali interesantno je to sto ni ne primetite reklame jer se pojavljuju na svakih pola sata-sat ili tako nesto i traju minut dva maximum... :)

Odoh da radim nesto... cujemo se


No comments: