02 November, 2010

Razmisljam ja tako....

Malo o egsistenciji, malo o boljem zivotu, o nekim lepim vremenima koja nikako da stignu... 

Razmisljam i shvatim da je to sve sto mogu... Da razmisljam i sanjarim... Zapitam se kad ce biti bolje, hoce li ikad biti bolje...Ne verujem... Mislim da nam je drzava u kurcu, oprostite na izrazu ali nisam mogao da nadjem blazi... 

Znam da bi se mnoge stvari trebale promeniti, to vise nije pitanje... Mnogo toga ne stima... To je svima jasno, to svi znaju... Pitanje je kako promeniti stvari? Kako uciniti da bude neke razlike?  Kako promeniti stvari da plate ne kasne po 2 meseca? Kako promeniti stvari da frizider ne bude iz meseca u mesec polu prazan? Kako naterati stvari da se okrenu tako da ne moram razmisljati da li cu iz meseca u mesec imati da platim kiriju da zena i ja ne ostanemo na ulici, i da umesto toga otplacujem kredit za svoj stan (zelim da naglasim ono "otplacujem" a ne da ispadne "razmisljam kako da otplatim")... O automobilu se ne usudjujem ni pricati, jer ako pristedim i stegnem kajis jos malo (ne znam da li da se odreknem hleba ili margarina) mozda bih mogao za par meseci da priustim sebi peglicu koja nije ni za onu stvar... Za registraciju ne bih imao, tako da bih morao kupiti neku vec registrovanu... Znate ona varijanta "disposable-single use".... 

Nemojte mi reci glasanjem i ta sranja (opet ti izrazi vulgarni), muzicari se menjaju ali muzika ostaje ista nazalost.... Kako preziveti dok se promene ne dese? KAKO?

Voleo bih da mogu da se spakujem i odem negde gde cu moci da zivim kao covek jer sam vredan i dobro radim... Gde cu moci sa mojih deset prstiju da zaradim dovoljno za zenu i mene... Samo ni to nije bas tako lako.... Kome mi jos trebamo? Koja drzava je dovoljno blesava da nas primi? Gde otici kad nemas nigde nikoga ko da te podrzi dok ne shvatis na koju stranu kompas gleda?

I tako.. razmisljam ja, i shvatim da dok sam razmisljao i pisao ovo, prodje meni jos pola sata onako tiho, necujno... I to je nesto...! Jos mnogo puta ovako i mozda docekam neke promene... Mozda  jednom zavrsim post i shvatim da sam propustio promene i da sam osvanuo u nekom novom boljem svetu...

Hahahahahahahahaha!!!!!!!!!  Da, naravno!!

Ajd zdravo....

No comments: