16 November, 2010

Software vs. Hardware

Hardver dobija bitke cesto... softver mesecima nije dovoljno jak da nadjaca hardver.. Ali, kraj je svima jasan, softver uvek dobije rat...

Klasican primer, onako, bas skolski, mi se desio pre neki dan... Ponosan sam vlasnik "jake" masine, i u zadnje dve godine ni jedan softver nije mogao ni da pridje mom racunaru... podnosio je junacki sve sto sam bacao na njega...Bez graske znoja... Eeee, dosao je kraj... 

Tamo neko je odlucio da je vreme da se poboljsa prodaja hardvera i naredio programerima da prave igrice prilicno zahtevnije, sa uzasnom optimizacijom, kako nase "dobre" graficke kartice ne bi vise bile dovoljno dobre.... Moj hardware je izgubio rat!

I sada sam prinudjen da kupim novi hardver, konkretno graficku karticu jer stara ne moze vise da gura maksimum a ono sto moze ne lici ni na sta vise... Recimo na primer, igra Battlefield-Bad Company.. ima prelepu grafiku, igrati je ne razlikuje se mnogo od gledanja filma... Isto tako i igra Call of Duty Modern Warfare 2.... Prelepa grafika, realna fizika u igrici... takodje lici vise na film sa pravim glumcima nego na kompjuterski generisanu grafiku...

Dok poslednji krik igracke industrije nije sve unistio... Call of Duty - Black Ops... nema vise max performance, nema vise film ovo ono... sada ono sto mogu da "guram" izgleda kao da je izaslo pre 10 godina, kockasto i uzasno... Previse ocigledna namera softverasa koji su pod jakim sponzorskim uticajem hardverasa...

Ostaje mi samo da se odlucim, da li cu igrati neke starije ne toliko zahtevne igre ili cu pokleknuti i isprazniti kasicu prasicu...

Ovo sigurno nije tema koja ce zainteresovati mnoge od vas ali sam morao da izrazim svoje nezadovoljstvo....


2 comments:

Anonymous said...

Pozdrav, COD BO ima bag, svima stuca, izasao je update ali ni on ne resava sve probleme. Sacekaj finalni update pa probaj. Masina josnije za bacanje ;) .

Bolle said...

hehehe... pu, daleko bilo da je za bacanje...