14 May, 2011

Klub "Reka" Subotica

Petak trinaesti, neki bi rekli da je to jedan od onih dana kada ne treba izlaziti iz kuce, ali da smo ih poslusali grdno bi se prevarili...


Sta se desavalo, i otkud ovakav pocetak posta?

Subotica, petak trinaesti, klub "Reka", 22:00h i novi jos uvek prilicno nepoznat bend. Sve sto je bilo potrebno za izuzetno dobro vece. Klub "Reka" koji se nalazi u jednosmernoj ulici koja iz Matka Vukovica vodi na gimnaziju je bio domacin bendu koji jos uvek nema ime iako ih mi koji ih poznajemo licno (ili neke od njih) zovemo "Machori", klub je veoma lepo sredjen, unutra je prijatna atmosfera i stvarno smo se osecali kao kod kuce. Sve pohvale za ambijent.

Bend (za sada cemo ih zvati Machori, barem dok ne smisle neko drugo ime) nam je pruzio odlicnu zabavu, muzika je bila fenomenalna, svirao se stari YU rock i neke novije pesme. Iskreno, kada idete na prvu svirku benda koji je tek od nedavno javno aktivan ne ocekujete da cujete fenomenalne vokalne mogucnosti pevaca i izvanrednu izvedbu svih pesama sa repertoara kao ni muziku koja nas je drzala hipnotisanima. Iako je klub relativno mali, bend nije bio preglasan, prilagodili su se slusaocima i odradili posao veoma profesionalno.

Sve u svemu jedno odlicno provedeno vece u odlicnom klubu sa odlicnom muzikom.

4 comments:

Danijela said...

Odlicna svirka, slazem se, pevac ima izvanredne glasovne mogucnosti da se prilagodi glasom originalnom pevacu, i sve pohvale za izbor pesama, vratile su me pravo u tinejdzersko doba :)

JX said...

THNX Bolle! Drago mi je da ti se sve dopalo. Kada publika reaguje na svirku, kao što je reagovala u petak, onda sve vežbe i trud dobiju smisao i svrhu. Vidimo se na sledećoj svirci!!!

Dragan said...

bio sam u Reci, i ja sam bio potpuno odusevljen, na zalost nemam prilike cesto da idem u Suboticu, ali sam siguran da dolazim u Reku na svirku opet!

Zuma said...

Dobre pesme nema sta...