20 May, 2011

Rec dve o VIZIOshop-u

Ovo bi neki mogli nazvati cistom reklamom... Ali, kada neko kaze reklama, ja se odmah setim banki koje cvetaju u Srbiji i koje ruku na srce u svakoj reklami imaju sitna slova.... Sitna slova mene licno uvek asociraju na neko petljanje, muvanje, zataskavanje i klasicnu otimacinu (pa ko koga, izvin'te na izrazu... zajebe)... Sa VIZIOshop-om imam iskustva vec neko vreme, znamo se vrlo dobro.. I ono sto znam zasigurno, kao sto znam da JA sada pisem ovaj blog, da su im majice vrh kvalitetne i da je stampa profi...Nisu bas od onih najjeftinijih, ali mislim da se svaki dinar isplati. Ja se jos nisam pokajao... Ni jednom....

Zasto ja sada pisem sve ovo...? Ah razlog je vrlo jednostavan, pokusao sam da narucim majicu za sebe i zenu pre neki dan na dva druga sajta u Srbiji koji se bave istim poslom, i tako sam se smorio da sam odustao... Brate, zakomplikovali ga na sajtu... Nazvao da se interesujem, skinuli me s one stvari... Poenta svega je da i pored totalne nemastine u zemlji, gde su svi smoreni zbog toga i gde svakog boli ona stvar za sve druge osim za sebe samog, jos uvek ima ljudi koji se kulturno jave na telefon, objasne ono sto vas interesuje, i na kraju urade ono sto kazu da ce uraditi... 200 kinti jeftinije na drugom mestu??? Ma zajebi... ne isplati se...

Zao mi je sto ovaj moj blog koristim samo da istresem svoje frustracije, nadam se da mi ne zamerate....Ali covek nekad mora da otvori ventil....

Pa, cao.. do sledeceg pisanja...

2 comments:

Anonymous said...

eto, ja imam drugacije iskustvo sto se tice kvaliteta. majice ko majice, ali stampa je problem. Ranije sam porucivao i dobio majice sa digitalnom stampom (boja direktno na majici)bas kako treba. A sad dobijem majicu sa preslikacem, uradjen peglom. Kakvo razocarenje! to se raspadne posle par pranja. Na reklamaciju su jedva pristali a pare nikako da vrate...
pa vi sad idite u Vizioshop.
sto se mene tice - nikad vise.

Bolle said...

To je nemoguce... ja koliko znam oni ne rade vec odaaaaaavnoooo sa preslikacima...