22 January, 2009

Najzad konec!




Hehe, da najzad konec, pozavrsavali smo pozivnice, ja odradio pripremu stampe i photoshop-ovanje a siroma Daca fizikalisala kraj stampaca. Zasto? Pa zato sto smo kupili 200 gramski papir, koji je tvrdji i lepse izgleda, i zato sto nas stampac RADI samo sa jednim takvim u sebi, kad god smo mu stavili vise od jednog zaglavio bi se... Ah, da, ovo samo da vam kazem, ako ste iz Subotice ili iz okoline, i zelite nesto slicno da uradite, a u knjizarama vam samo slezu ramenima a neki pokusavaju cak da vas ubede da tako nesto i ne postoji, otidjite na pocetak radijalca, pa kad budete izlazili iz "Borovo ulice" sa vase desne strane preko puta cete videti pekaru prolece, pa odmah posle nje, prilicno nevidljivo se nalazi knjizara "Novi Napredak" dole u kao nekoj podrum varijanti, paz'te da ne slomite vrat kad silazili.. E tamo, smo nasli i ono sto smo trazili i ono sto nismo, ljudi znaju svoj posao i vrlo dobro su opskrbljeni.. Imaju 3 bambija od mene.

7 comments:

Anonymous said...

Bole, drago mi je što se ženiš, iako ja ne bih, dosta mi je bilo jednom; uvek se završi razvodom. Ali čestitam i lepšoj polovini, mora da te mnogo voli. Pa, nek' Vam je sa srećom. Grande.

Anonymous said...

Pozivnice su prelepe! Svaka čast i neka vam je sa srećom! :)

Bolle said...

Hvala drugari, hvala na lepim zeljama i komplimentu za pozivnice, mnogo mi znaci...

Anonymous said...

Jako lepo urađeno. Prva strana mi je odlična!
Želim vam puno sjajnih stvari i malih i velikih iznenađenja u vašem bračnom životu :)

Bolle said...

Hvala prokko :) hvala na lepim zeljama i komplimentima....

Anonymous said...

prelepe su pozivnice, sve naj naj :)))

ako se budem udavala i pravila pozivnice, definitivno ću posetiti prodavnicu koju si pomenio. iako nisam iz Subotice ;)

Bolle said...

Hehehe.. pa tamo sam nasao samo taj polukarton na koje sam stampao pozivnice...Ali naravno, dodji nam u Suboticu... I hvala na komplimentima.. :)