21 January, 2009

Update

Evo jedan update za od pre neki dan... Sad vec znate scenu sa pobesnelom komsinicom i napuknutom vodovodnom cevkom koja na svu srecu nije bila moja nego od komsije iznad...Sutradan, smo Danijela i ja dobili telefonski poziv koji je bio u fazonu " Mi smo nova firma na trzistu, pa zelimo da se reklamiramo, i ako ste raspolozeni da dodjete na promociju, poklonicemo vam, BESPLATNO, vakuum vrecu za pakovanje garderobe.. " To je bio znak da je krenulo na bolje, juce sam najzad uspeo da odshlepam auto do majstora, zavrsim photoshop-ovanje pozivnica za vencanje, i da odahnem malo... Da, krenulo je na bolje... sad imam jos samo nekih mali poteskoca na poslu ali nadamo se da ce i to da nestane uskoro... Ovih dana, Daca i ja treba da obidjemo fotokopirnice i knjizare u nadi da cemo naci neki malo deblji papir, polukarton, da stampamo pozivnice za vencanje... Da, znam da postoji laksi nacin ali oboje zelimo da to bude iz "kucne radinosti" nesto nase..

No comments: