19 November, 2010

Da li bi vi prodali svoju ljubav i svoje ideale?

Imam drugara jednog koji svira bubnjeve, njemu je to zivot, ljubav, pokretac u zivotu... On to voli i on za to zivi...

Cesto ukrstimo rogove oko nekih tema, imamo prilicno razlicite poglede na svet, a nekad cisto da razbijemo monotoniju ukrstimo rogove i oko tema oko kojih se potpuno slazemo... I tako neki dan slusamo radio na poslu i pitam ja njega da li bi bio u stanju da citav zivot svira sa bendom koji je poznat, znaci slava i pare, ali da u tom bendu bubanj nije dovoljno zastupljen, odnosno ima poznatih bendova koji ne posvecuju dovoljno paznje tome i njihove pesme su prilicno jednolicne sto se tice ritma odnosno bubnjeva. Pitao sam ga da li bi bio u stanju da "proda" svoju ljubav... u ovom slucaju je to sviranje bubnjeva-nista vise ili manje od toga...

Njegov odgovor me je pomalo razocarao... Ali onda sam se malo dublje zagledao u sebe i onako samokriticki i objektivno koliko god je to moguce pokusao da dam sam sebi odgovor sebi na to pitanje...

Voleo bih da mogu da se busam sakom u prsa i kazem da nikad ne bih prodao svoju ljubav ni izdao svoje ideale... Ali da budem iskren, ne smem to da kazem... Ne znam i ne smem da tvrdim nista... 

Beskrajno je siroka granica koja razdvaja zelje od mogucnosti i siva je to zona.. Niko ne zna sta sve tamo chuchi i ceka da vam skoci "zavrat"... Krivo mi je sto je to tako, i jako bih voleo da je drugacije.. Da mogu da tvrdim da ne postoji nista na svetu zbog cega bih izdao svoje ideale i ostao cvrst u svojim uverenjima...

Malo me je rastuzilo sve ovo... 

No comments: